Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Saturday 17 May 2014

No Caption.


Hi semua blogwalking, malam ni tak ada peneman hati. Tengah tunggu sang pujaan hati ni balik dari main futsal. Biasalah kan budak sukan memang macam ni, oh ya actually aku tengah bosan. So dapat update blog pun jadilah, esok dah hari Ahad

     Esok Ahad, hee esok ada temu janji dengan si dia. Siang tadi dah jumpa, if tak jumpa dia rasa macam tak perfact pulak. Kalau boleh tiap-tiap hari nak jumpa, nak pandang wajah dia. Yelah, setiap sejam dah rindu apatah lagi kalau berhari-hari ye tak.



     Dia cakap seolah-olah macam, haha entahlah. Aku tak mampu nak cakap apa-apa, mungkin perasaan aku ja. Yelah, perempuan kan ada bermacam-macam jenis perasaan. Sometimes tu lelaki sampai tak tahu kenapa dengan tiba-tiba ja perempuan ni bertukar menjadi badmood, itulah perempuan. Sekarang ni aku tak tau apa yang ada dalam fikiran aku bahkan aku sendiri tak tahu kenapa aku suka berfikiran negatif.

Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*