Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Saturday 31 August 2013

Dear September, Please Be Awesome.

بسم الله الرحمن الرحيم



     Happy Saturday :) Hi reader, Nina tak sempat nak conteng-conteng blog pink nih. Bulan yang sibuk untuk buat persiapan berkahwin pentaksiran pusat. Hampir dua minggu buat wiring, alhamdulillah akhirnya siap juga. Selalunya bila serabut otak, banyak kerja, ada saja benda yang nak dituliskan diceritakan. Tapi bila dah free macam nih, fikiran jadi melayang seperti layang-layang putus tali bagai -,-' Hidup students Elektrik selalu habiskan masa di bengkel saja, indah kan hidup students Elektrik macam aku nih?
     Hm, terkadang hidup memang berat, membuat kita hampir menyerah. Tapi aku percaya, Kaulah pelindungku, penciptaku, dan hidupku. Kau sabarlah wahai hatiku, kuatkanlah imanku, berkati aku dan keluargaku dengan segala rahmatMu ya Allah  Jika kita sering disakiti juga, anggaplah ia sebagai ujian dari Allah kepada kita.



              

                                                Baju raya pertama, ehee. Maaflah baru nak upload kat sini.

TWITTER
Nina jarang online facebook, if ada apa-apa contact Nina kat Twitter (CIUM SINI)




PENDAWAIAN TIGA FASA



       Sebenarnya bukan senang untuk memiliki diploma. Seperti kita buat pendawaian lah, if salah satu wayer tak lengkap. Arus tak akan mengalir dan kita gagal mendapat bacaan. Begitu juga if kita lalai dalam sesuatu subjek penting, kita akan gagal dalam pentaksiran kelak.   Alhamdulillah, semester lepas aku lulus semua, tapi aku hope sangat semester terakhir nih aku dapat keputusan yang lebih cemerlang dari sebelumnya. Amin. Setiap kita pasti akan mengalami dan pernah merasa kegagalan dan kesilapan dalam hidup. Cuma masa berlakunya Allah takdirkan tidak sama, Jika kita pernah gagal sebelum ini, tak semestinya kita akan gagal selamanya. Pengajaran mematangkan hidup kita




-A'fina-



     Nurul Amirah Binti Mohd Rodzi Nama yang indah ini, Nina tak mungkin akan lupa. :face41: Dia sahabat dunia akhirat Nina. Saya sayang awak Boo. Dalam hidup ini, kita mungkin ada segalanya. Kita mungkin juga kaya dengan harta tapi kita miskin dengan persahabatan. Tidak semua orang bertuah memiliki sahabat yang ikhlas berkawan. Seorang sahabat yang baik adalah sahabat yang sentiasa ada dikala senang dan duka. :face29: Syukur sangat Nina dikurniakan seorang sahabat yang always ada bila Nina perlukan dia. Dia bagaikan jantung dan ibu kedua Nina. Susah senang kami bersama, sometimes Nina selalu pinjam bahu dia if air mata jatuh tak tertahan, Nina selalu luahkan perasaan yang selalu Nina pendam pada dia. Dia tak pernah jemu nasihat Nina. Nina tak mungkin tinggalkan dia selagi nyawa Nina masih ada. :face76: Sahabat, kita kan dah pernah berjanji untuk sentiasa menjadi sahabat sampai ke syurga. Nina takkan mungkin tinggalkan dia. Nina sayangkan dia, sayang dia lebih dari apa yang ada. Dia segala-galanya bagi Nina. Hm, sebenarnya Nina tak boleh update or post tentang diri dia, Nina jadi sebak if teringatkan dia. Dia lah satu-satunya sahabat Nina. Sahabat Fillah, saya sayang awak sampai ke hujung nyawa saya. 

                

     Untuk awak yang berkongsi atmosfera yang sama disitu. Ye, awak yang berbaju putih. Lelaki idaman saya, yang susah menduga hati kecil awak. :4: HEHE, awak yang suka peluk teddy bear pada waktu malam. :11: Hee, hari-hari saya sunyi tanpa awak sayang. :face9: You are my love, my best friend, my sweetheart too. My life, my all, my dream come true. So glad I feel in love with you dear! <3 Sejujurnya, saya cakap, saya amat menyayangi awak. Tak pernah terlintas difikiran saya untuk memasang tayar spare, cukuplah sekadar awak dihati. Itu sudah cukup bagi saya. ! Saya takut sangat kehilangan awak, saya sayangkan relay kita. I just want you, no secrets, no lies and no games. Love you lots honey. :*

nieyna



Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*