Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Saturday 13 April 2013

Sahabat, Nina rindukan awak.

Assalamualaikum. Hi blogwalking. Rasanya dah berapa abad aku tak update ekh? Hm, semua sihat? Alhamdulillah kalau sihat. Entri hari ini agak ringkas, sebab tablet aku suka sangat buat hal -_- Hm, nevermind lah. Introdaksi terkeluar tajuk pulak! Hm, Kehidupan aku sekarang nih semakin membosankan --' Phone hanya guna bila perlu, actually nya untuk call ba dengan mak. Kerdit pon sampai tarikh luput. Bukannya aku guna pun, tapi walaupun aku dah tak ada apa apa relationship lagi better then couple right? It's okay, percayalah tak pernah sedih pun. Even kalau menyakitkan hati, aku akan hiburkan diri sendiri. Aku ada mak, ba, tok, achik, Ammar, adik n bestie. Semua tuh pun dah cukup bagi aku, cuma kadang-kadang tuh aku nak sangat tambah kasih sayang. Aku nak friendship yang macam dulu, seriouly nak nangis dah nih! Hm, kenapa cepat sangat masa berlalu? Aku rindukan friendship kami yang dulu. Aku rindu nak gurau dengan dia, aku rindu suara dia, aku rindu gelak tawa dia, aku nak dengar dia ucap selamat pagi, aku rindu nak dengar ia marah aku, aku rindu semua tentang dia. Aku tak pernah putus berdoa dan berharap agar friendship kami macam dulu, aku tak suka perubahan nih! Aku selalu rindukan dia, hanya ALLAH saja yang faham perasan aku sekarang nih. Aku tak pernah dapat sahabat macam tuh, kalau boleh aku nak sangat friendship kami macam dulu. Aku nak sangat dia faham perasaan aku sekarang nih. Aku sayang dia lebih dari seganya.
Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*