Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Wednesday 13 March 2013

Sahabat


  

Menjawab salam itu adalah wajib -_- Hai comel , handsome <3 Hm , dah lama tak update blog kan ? Tahu , mesti rindu kat aku miaa . 'perasannya' hee ~ Rasanya blog tercinta nih dah dijangkiti oleh virus sarang labah-labah >.< . Ohh God , kesiannya pada blog nih . Hm , nevermind lah , by the way malam yang sunyi sepi nih aku nak share something special about my bestie :* . Cepat scroll ke bawah !
.
.
.

............. JengJengJeng .............



Nama diberi Fatin Farhana Binti Mohd Sabri , panggilan manja Atien :] . Ohke , nih facebook Atien , so bila dah CIUM SINI Srajinkan lah tangan awak ''Add Friend" Atien seorang sahabat yang manja and kadang-kadang tuh suka merajuk . Aku always pujuk dia tanpa rasa jemu ;) Tahun nih rasanya dia lain sangat , dah mula faham aku and perkara yang paling aku bangga dengan dia . Dia dah matang , dah boleh fikir semua tuh . Aku sayang dia sangat-sangat nice Taknak sayang aku pada dia berubah walaupun sedikit . Aku selalu doakan kebahagiaan dia , walaupun kadang-kadang tuh kitaorang gaduh tapi aku faham dia takde niat pun nak bermasam muka dengan aku kan Atien ? Kita hanya gurau-gurau manja jaa kan  x_x



Nama diberi Nadia Fazila Binti Romdzi , KISS CEPAT ! seorang budak yang comel dan manja :* Sayang pada haiwan ''err kadanga-kadang tuh kejam pada haiwan , hee" Nad suka sangat cakap sorang-sorang . Dah hobi dia , hm paling terserlah kecomelan dia , time dia cakap dengan patung bear-bear dia . HAHA , sumpah comel gila <3 Dia seorang sahabat yang tabah and penyabar orangnya . Selalu bagi nasihat even aku jatuh , and aku bangun semula sebab ada sahabat macam dia nice Dia lebih pentingkan kebahagiaan kawan-kawan dia berbanding dengan dirinya sendiri . Aku kagum dengan sikap dia , sebenarnya dia tak lemah . Dia kawan aku paling kuat , yalah kan kadang-kadang tuh even kita sedih , air mata pasti akan jatuh juga . If ada masalah , tolonglah share dengan kami ! Taknak simpan sorang-sorang lagi keyy . Ninaa akan doakan kebahagiaan Nad , tak kira dengan siapa Nad berada . Saynag Nad sangat-sangat .




Nama diberi , Ikma Syamilah Binti Fauzi , MUAH SINI . Deqma , seorang gadis yang agak serious tapi manja . Suka berkawan rapat dengan lelaki , expecially nya budak outsider ;) . Deqma tak suka masuk campur hal peribadi orang lain . Banyak beri dorongan pada aku , suka bawa aku jalan-jalan . And suka sangat mengusik aku >.< . Dalam diam , Deqma nih sebenarnya sikap dia lebih kepada budak-budak . Even dia rasa happy , memang sikap dia berubah serta merta . Seriously tak tipu :B . "hee jangan marah yaa" Gurau-gurau manja jaa , hm kadang-kadang tuh aku sendiri tak dapat nak faham dengan sikap dia , bila dia panas . Mulalah baran dia naik , tapi paling aku aku even dia tengah happy :D Dengan aku-aku jadi gila , HAHA . Ninaa sayang Deqma , hope sangat persahabatan kita kekal sampai bila-bila yaa , iloveyousomuch  -.-
Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*