Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Wednesday 21 November 2012

Sweet'Memories . (W,N)



     Hermm , kadang-kadang perasaan ini dihantui dengan kenangan silam . Namun , memori tersebut telah menjadi kebahagiaan dan kenangan yang terindah buat sepasang kekasih . Ada kalanya ia datang sendiri tanpa di undang . Hampir dua tahun masa berlalu berlalu dengan begitu cepat . Dan hampir dua tahun jugalah hubungan ini tergelanda .

     Jika kita kehilangan harta kesayangan , apakah kebarangkalian ia akan kembali ? Jika keajaiban itu ada , maka berapa lama aku perlu menunggu hingga ia berlaku ? Adakah aku sekadar berhalusinasi ? Aku tidak boleh mengubah takdir . Jika dia di namakan jodoh , aku terima dan sebaliknya .

     Tidak semua yang kita impikan , kita dapat. Kenangan adalah saat yang terindah tapi cuma satu , masa tetap tak akan berputar kembali . Tidak mudah untuk aku lupakan segalanya . Aku terharu dan terkaku buat seketika waktu apabila mendengar dia berkata "Suatu hari nanti , bila aku dah kerja , aku akan cari Nieyna balik" . Tuhh lah kata-kata yang diungkapkan dari dia . ( 09/11/2012 - Jumaat)

     Disaat awak merasakan kita jauh , ikatlah hati awak dengan rasa rindu dan yakinlah hati saya juga diikat pada rindu yang sama . Kenangan lalu itu terlalu indah untuk dilupakan . Terlalu pahit untuk dikenang . Tapi kenangan itu jugalah terlalu sukar untuk dilupakan .

     Disudut hati ini , aku berharap agar dia tidak akan lupa pada janjinya dan tidak akan memungkiri janji tersebut . Aku dan dia pernah mencipta sejarah , namun aku akan jadikannya sebagai kenangan yang akan dikenang hingga bila-bila (':

Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*