Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Tuesday 13 November 2012



          Hi , hermm firstly aku nak minta maaf pada peminat-peminat aku :]  Ehemm i mean kepada followers aku lah , hee ~ Sebab aku tak huga follow diaorang . Nak tahu kenapa ? Sebab aku busy , "yalah tuh -,-" Ya itu satu penyebabnya kenapa aku tak follow diaorang tapi sebab yang utama adalah My Baby Busuk demam :'( sob sob . Lappy aku rosak , tak sembuh-sembuh lagi . Aku minta maaf sangat-sangat .

Hah , hari jumaat minngu lepas , aku melawat sekolah lama :B Happy gila ! Hee , scroll lah ke bawahhhh !


HEHE , dari kiri aku (: Tengah Muiz , n yang hujung tuh sepupu aku , Echa . Rindu time 3Yakin dulu :'') Aku nak share banyak lagi tapi . Macam dah ghairah sangat ! It's okey lah , nanti kalau lappy aku tuh dah sembuh aku update blog banyak-banyak bagi BW tuh selalu terjah blog aku :) 




Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*