Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Wednesday 17 October 2012

Curi-curi Baca Entri Aku














Hai heart . Hee ~ Now waktu free so bolehlah luangkan masa dengan blog terCINTA niy -,- HIHI , aku tahu mesti korang rindu gila kad aku kan ? Alarh ngaku jelah ! Tak payah malu-malu bagai , HEHE flower bullet button . Kemain lagi buat andaian sendiri kan ? Baca blog aku depan aku pulak ! Err , kalau nak di ikutkan hati , aku sepak depan makmal juga ! Huh ~ Tak di nafikan blog dicipta untuk luahkan feeling right ? Tapi agaklah , aku p0n malu juga even kau baca isi kat dalam blog niy ! If nak baca sangat p0n , jangan depan aku . Dah baca tuh diam-diam jalah , bagi aku lah kan . Tak perlulah kau kecoh bagai . Tak ke malu aku time tuh , sabar ja aku time tuh tahu ! Hermm , abaikan jalah orang macam tuh .

Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*