Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Saturday 9 June 2012

Aku Menulis , Dunia Membaca .



     Hai (: Malam ni last update blog :'( Sebab .. Sebab .. Haiysh ! Sebabnya besok aku dah balik hostel :( Hermm , sebenarnya aku dah kekeringan idea untuk mengupdate .. Tetapi tangan aku gatal nak menulis menaip .. Aku just nak share ayat yang telah aku copy dari kawan aku .. Saja gatal sangat nak bagi korang baca .. Hah , sebelum tuh , aku nak bagitahu .. Tadi petang , aku dengan family pergi kenduri sepupu maa aku dekat Balik Pulau .. Then bila balik dari kenduri tuh , kitaorang singgah minum+makan "makan lagi -,-" dekat Simpang Empat .. Sudah selesai makan semua , kitaorang lintas jalan sebab kereta ba parking dekat depan kedai makan tuh .. Nak tahu tak aku jumpa sape ? Nak tahu tak ? Nak la , nak la -,-

     Hah , aku jumpa SEMANIS KURMA weahh !! Nasib baik lah time tuh aku dah ada dalam kereta , kalau tak .. Malu lah jawabnya >< HAHA , setiap kali aku jejak ja Balik Pulau , mesti jumpa dia ! First time jumpa dia , time tuh aku teman sepupu aku pergi tengok wayang kat BJ "Bukit Jambul" , time tuh kitaorang sedang menjamu selera dekat KFC , time tuh aku sedang texting with him .. And dia pun cakap , dia nak datang BJ juga .. Dia ajak aku jumpa , tapi aku tak nak ! Time tuh dia nak sangat jumpa dengan aku , tapi aku bantah 100% .. "HOHO , kejamnya" Then entah macam mana entah , terserempak juga dengan dia .. Perghhh ! Malu baq hang ! "Okey , yang selebihnya biar aku ja tahu >.<" Second pulak .. Time pergi cari nasi dekat Balik Pulau , "Simpang Empat tuh lagi =,=" then jumpa dengan dia juga , time tuh aku nampak dia tengah bawa motor "pergi mana entah ;P" And kali ni pun jumpa dia juga .. Sebab apa ekh ? "maybe jodoh kot :PPPP" HAHA !


...........Stop This Story...........

     Berbalik pada ayat tersebut .. Ayat ini di copy oleh aku dari kawan aku .. Kali ni si Nieyna memang tak keberakan keberatan nak menaip .. Korang nak baca tak ayat yang telah aku copy tadi ? Nak tak ? Nak la , nak la .. HAHA , scroll ke bawah cepaattttt !!




Apakah nama samaran anda dan mengapa diberi nama sebegitu ?
: Bean , sebab dulu masa kecik2 minat cerita Mr.Bean sampai mama aku panggil Bean. Kejam kan ?

Apakah hobi anda pada masa lapang ?
: Buat taik mata.

Adakah anda seorang 'fanboy' ataupun 'fangirl' ?
: kipas kat bilik aku ada 1 je. Aku taktau pulak dia ada jantina. Nak kena tanya ni.

Artis dan lagu negara mana anda paling minat sekali?
: Lagu Bangla paling ai minat . *tipu actually unlisted

Adakah anda rasa blog anda cantik ? 
: Mestilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cantik gila babi tak.
dah lama aku tak design blog ni. sama jeh.

Siapakah pujaan hati anda selain Maha Pencipta, Nabi dan family anda ? 
: Family :D ( ya , aku tak faham soklan. HHA )

Mengapa anda memilih beliau sebagai pujaan hati anda ?
: Semestinya la. Lain la kalau orang add aku kt fb hensem2 dan aku approve dengan jayanya kan ? *takda kaitan*

Apakah perasaan anda apabila anda dapat berjumpa secara peribadi dengan pujaan hati anda ? 
: Mestila happy kan kalau dapat jumpa orang pujaan :) *tetiba jawapan ada kaitan*

Apakah perasaan anda sekarang ? 
: Terasa diri sendiri bangang sebab suka merepek . Bak '' Lain yang ditanya lain yang dijawab "

Tahukah anda bahawa saya sayang anda ? 
: Awwwwwww.Really ? me tooooooo.EEEMMMUAHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
* ala ala Megan Fox cium *

Adakah anda sayang saya ? 
: yup. Nak lagi tak? EMMMMMMUUAAAHHHHHHH. aa.suka la tu suka la tu.

Berikan lima nama orang yang anda mahu tag ..
: nk tag Semanis Kurma balik boleh kot ?? HAHA .
Sapa nak ambik , ambik la ye :) jangan malu2 !! Tampar bontot kang ..










Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*