Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Friday 8 June 2012

Movie Ladda Land !



Okey , malam ni pun sama juga .. Aku hanya akan buat nota ringkas sahaja !

     Movie Ladda Land weah !! And lagi sekali aku menangis sebab movie ni :'( Even bila tengok movie Ladda Land ni , aku seakan-akan dapat merasakan kehilangan salah seorang familyku .. Sebabnya , dalam movie ni , BABAK-II TERAKHIR  filem ini berkaitkan dengan kekeluargaan .. Walaupun movie ni movie hantu , tapi aku tetap rasa sedih even mak dia story balik tentang suaminya yang amat menyayangi anak sulong mereka . Dan dengan jayanya air mata aku terpancut keluar !

Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*