Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Friday 22 June 2012

Entri Tiada Title -,,-





     Hello   , malam sabtu yang indah ! Apa kabo mike ? Ambo ? Alhamdulillah sihat sokmo .. Bila malam-malam gini , teringat zaman ambo budak-budak dulu   . Rendang ayam ~ HAHA , hai semua dan salam blogger untuk semua pembaca + penterjah + penulis + penaip + pencuri + perombak dan sebagainya .. "pencuri dan perombak tuh tak lah =,=" Hah , malam ni macam terajin pulak nak update blog , so take a time to update my blog comot ni ..

     Rajinkan tangan untuk mengupdate balik blog terCOMEL comot ni   .. Sebab dah bersawang and dah dipenuhi oleh Sang Labah-labah , terasa macam nak cuci bagi bersih-bersih balik    .. Okey , aku memang suka update blog malam-malam cengini macam ni .. So agak serabut sikit malam ni .. Sebab tuh lah dengan jayanya introdaksi keluar tajuk ! HOHO "tak senonoh betul !"


     Alkisahnya di atas muka bumi yang dijadikan khalifah dan disini lah aku mengupdate blog , hah ! Cakap pasal blog ni , aku nak tahu sebanyak sedikit sedikit sebanyak    ..  Adakah aku terlambat untuk bercerita tentang kehidupanku ? Ohh ye , itu semua tak penting ye sayang-² ku sekalian . Aku nak juga cari orang yang sama muka dengan aku , pelanduk 2 serupa   .. Tapi tak pernah jumpa sampai sekarang . HAHA , sedih right ? Apa yang berlaku ye sepanjang aku tak update blog nih ? Tak nak story ke ? Ala story lah , story lah   .. Hee ~


     Sebenarnya , tujuan aku mengupdate blog adalah sekadar ingin berkongsi dengan rakan-² dan pembaca .. Setiap manusia di atas muka bumi ini mempunyai perasaan dengki , rasanya dah lama tak update pasal diri sendiri ye .. Macam seronok ja cakap berbelit-² takut nanti membelit diri sendiri lah pulak    .. Tadi jalan-² dekat facebook , sumpah bosan tahap keng punya ! Tak seronok jalan-² dekat facebook . Banyak orang sent game , ingat aku kaki games kot ! If use phone , lainlah . "alamak ! kantoi sudah ! HAHA" ..


     Herrm , nak habaq mai kata themes corby II yang aku download tadi petang tuh tak boleh use langsung !! Eeei , geram ni hah . Dalam banyak-² aku download , satu saja yang boleh use    .. Kira bersyukur juga lah kan dari tak ada .. HOHO and n0w aku nak try lagi sekali download ! Sebab themes dia comel-² , kebanyakan nya colour pink yang banyak ! Muehehe ~


     Tadi ba bagi pen dengan sehelai kertas usang dekat aku .. Ingatkan apalah , rupanya ba suruh senaraikan barang asrama .. HAHA , apalah -,- persediaan yang mendalam betul   .. Yang paling penting , bubur nasi and nescafe mau ada ! HAHA , tu penting tuh .. Runting harian aku , tiap malam mesti kena minum nescafe or white coffe , if tak .. Rasa hidup ni tak lengkap .. HIHI , aku rasa macam tak sabar pulak nak balik hostel "haish , semangat padi betullah" maklumlah ,  dotdotdot -,- Mengantok disorongkan bantal .. Herr , now mata sudah laju layu ..


Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*