Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Tuesday 29 May 2012

Video Untuk Awak :'(

     Untuk Dia   hee ~ Hai semua bloggers .. Malam ni aku nak tunjukkan video yang memang 100% buatan Budak Perempuan Bermata Bulat   lalala ~ And sebelum tu kan .. Mesti tertanya-tanya kan , video ni aku tujukan untuk siapa .. Hermm , rasa-rasa untuk siapa (?) HIHI , mestilah someone special kan .. Uoh ! Okey-okey , nak tahu someone special tu siapa (?) Try cium link ini --> Comel , Handsome , Cutie , Sweety (:  <-- Keyh , itu saja yang mampu aku luahkan untuk dirinya .. And one more .. Jika video ini buat dia marah or tak suka or whatever lah .. Aku harap .. Dia boleh maafkan aku .. Video ni aku buat bukan untuk menagih simpati dari sapa-sapa .. Aku ikhlas and apa yang ada dalam video tersebut , itu hanya luahan hati seorang yang lara .. Hermm , hope sangat dia read and memahaminya  ..


NOTA KAKI :: Kutukkan tidak diperlukan .. Harap Maklum ..

Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*