Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Sunday 3 June 2012

Dia Cakap Dia Sayang Aku




     Hello peps HIHI , -RINDU DEKAT BLOG YANG BERSAWANG NIIIIIIIII- hee ~ Dah datang dah kegilaan toh .. Lappy aku rosak  ! Wengweng ~   Takde lah teruk mane , saja ja aku buat teruk lebih ! HEHE , aku online FACEBOOK and TWITTER guna phone ja ..  Tak kan lah nak update blog pun kena guna phone ye tak ? Tak rasa nikmat lah if update blog guna phone ja --'   
Hee ~ Dah banyak hari tak update kan ? Rasa hidup ni tak lengkap bila tak menghadap + bodek-bodek link blog ni  .. Ada macam-macam story yang nak diulaskan .. Jengjeng ~

    


     Alhamdulillah .. Akhirnya dapat tahu juga feeling dia ..  Dia cakap dia sayang and love aku ! Huhh  Swear aku betul-betul tak sangka .. Happy gila cause selama ni tekaan aku itu betul 100% ! Muehehe ~  Now tengah tengok Konsert Sudirman    "sumpah Adira comel" Wengweng ~ 

      Errm , want to say .. Aku pongg sayangg dia jugaaa !  HAHA .. But .. Dia stay jauh .. Jauh sangat ..  Dia stay Brunei .. Jauh kan ? Even bila balik hostel nanti .. Confirm tak dapat contects dia macam sekarang .. Cause , yelah kan ..  Number M'sia bila contect Negara Brunei kan mahal .. Hermm , even balik hostel nanti mesti jarang text .. If terdesak pun IM dekat FB ja .. Now kesihatan dia tak stabil lagi .. Setiap nafas .. Aku tak pernah henti doakan supaya dia sihat  Sayangg , I miss you a lot ..  

     Bangga ! Cause dapat tolong sepupu aku cantikan blog dia .. Now , blog dia dah jadi JAMBU ! HEHE , visit lah blog dia -> KISS SINI :* <- Cantik kan blog dia ? HIHI (: Yeahh ! Dia dah send text <3 ILY dear  









Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*