Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Saturday 3 March 2012

Happy Moment [ I Love You Ba ]


 Hi comel , Hi handsome hee ~sehad (?) Err , dah 3 minggu tak update blog kan (?) Blog pun dah bersawang dah , banyak dengan sarang labah-labah .. Miss gila kad blog tercinta ni .. Mesti korang miss kat aku kan (?) " perasannya --' " Yelah , sekarang dah tinggal kat hostel , balik rumah pun 2 minggu sekali .. Kalau outing pun , pukul 12 PM - 6 PM ja .. Kesian kan , *HAHA* ..

By the way ,  I wish to inform something near they .. *HEHE* err aku dapat present dari ba*HAHA* nak tahu apa ba bagi (?) Err , scroll lah ke bawah ..

picture dalam phone tu hanya hiasa semata-mata --'

 *HEHE* , Jumaat | 09/03/2012 adalah kenangan yang akan aku ingat sampai bila-bila .. Thanks ba (!) Nor janji , Nor akan jaga and sayang phone toh macam Nor sayangkan ba .. Love You Ba (  )


                  Hee ~ Itu present birthday aku .. Yang tak tahannya , colour pink doh , *HAHA* "colour favourite aku" .. Aku pun tak sangka ba kan beli phone kad aku , mang best gila lha time toh .. Menjerit satu rumah di buatnya , *HAHA* ;P So , kad sini aku nak share something dengan korang , About my feeling , err ~ Aku sebenarnya still keeping feeling near (?) ------ (?) OMG , apa perlu aku buad .. *HAHA* , Actually , we not ever known also -,- Huh , teruk kan (?) *HAHA* ..


              Aku start kenal ------ dari tahun lepas lagi , actually ------ SMK Sungai Ara .. Time toh aku terpilih untuk bercuci mata ke SMK Sri Balik Pulau ( "err -,-" ) *HAHA* .. Time toh pergi sebab ada soal jawab soalan berkaitan dengan PMR ("lebih kurang lawatan sambil belajar lah") .. Banyak sekolah yang pergi , ("pelajar yang terpilah jalah") *HAHA* , start toh lah aku mulai kenal ------ Tapi sayang , lawatan toh hanya dua hari ja pun >< Then bila aku pindah sekolah , secara kebetulannya ,  ------ pun pindah sekolah yang sama juga , serius cakap aku memang terkejut tengok  ------  Oke stop story about ------ "yang selebih toh tutup buku ekh"

             
                 I do run into our history , nak tahu apa yang aku jumpa tadi (?) Hah , aku jumpa historic book (!) Tahukah buku apa (?) Err , scroll lagi ke bawah .. 

Attension please , do not read the names (!)


             Sebenarnya aku sendiri pun tak tahu buku toh aku simpan mana , tetiba ja tadi buku toh muncul depan mata aku .. Dah lama kod , setahun yang lalu , herr ~ Lama kan (?) "apa topik yang sebenarnya aku nak story niy" (?) Haish , I mean , I find that book in my cupboard .. Paham (?) Still tak paham lagi (?) Aiyak , senang cite buku toh adalah happy moment aku dengan DIA (: 


            Isi kandungan yang ada dalam buku ni lah yang membuatkan aku ketawa sendiri .. Hee ~ Teringat masa dulu , time aku dengan DIA .. Lagu tema KITAORANG , [  CIUM SINI  ] I feel him also already forget on this .. Tapi aku still ingat and buku ini still lagi ada pada aku .. Dulu aku bagi kad DIA and suruh DIA jaga bebaik , even clash DIA take this book and continue give to my friend , hmm kawan aku pun bagi jalah buku toh dekat aku .. Agak kesal juga , sebab buku toh aku bagi kad DIA .. Tapi DIA pulangkan balik .. Oh ok takpe ..


              Sabtu lepas , aku hangout dekat QB mall .. Time nak balik toh , aku jumpa DIA dengan kawan-kawan DIA .. DIA tegur aku .. ( "blurr kejap aku" ) Dengan muka yang blurr , aku pun jawab hai dari DIA and just senyum ja kad DIA , *HAHA* .. Apalah -.- Huh hampir lupa , DIA ada add aku dekat FB , agak terkejut juga , tetiba ja DIA add balik .. Aku just confirm jalah ..


             Err , minggu niy ingat nak rest .. Tengok Mr and Mrs Lecturer aku toh bagi assignment punyalah banyak .. Sej saja kena buat folio , Math buad dalam buku skrap , Sn pun sama juga .. Alhamdulillah lah Bm tak ada apa-apa kena buat .. Huh (!) Penat tahu , Sej aku dah cari bahan-bahan dia dah .. Tunggu nak print jalah .. Yang lain toh dalam perancangan , *HOHO* ><




Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*