Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Saturday 4 February 2012

My Heart and My Feeling Is Broken )':

Love Is Strong But Once It Has Been Broken It Can Never Be Fixed



Kenapa aku suka mengusahkan diri aku sendiri (?) Kenapa aku harus cintakan orang tu (?) Kenapa aku harus berkorban demi kebahagiaan dia (?) Kenapa bila ada CINTA , hati dan perasaan aku selalu sakit .. kenapa semua benda ni terjadi pada diri aku (?) Apa salah aku (?)


Mencintai seseorang adalah perkara yang amat bahagia , amat menyedihkan bila orang yang kita cintai tidak mencintai kita tetapi amat menyakitkan lagi apabila mencintai seseorang yang tidak pernah mengetahui perasaan kita padanya ..


Apa yang aku nak cakap malam ni adalah luahan hati seorang kekasih kepada kekasihnya .. "betulkah ayat aku ni ><" Kepiluan ini amatlah meracun hidupku , kesunyian ini amatlah menyakitkan diri ini .. Aku bagaikan dipermain olehnya .. Sia-sialah percintaan selama ini .. retak semua perhubungan ini , perpisahan ini amat menyakitkan (!) Sekelip mata , hilang semuanya .. Yang tinggal , hanyalah air mata .. Air mata yang selama ini jatuh disebabkan nya ..



# Gambar Tiada Kaitan , Hanya Peringatan Sahaja #


Masih teringat semua kenangan kita .. Engkaulah bulan , engkaulah bintang yang menerangi malam-malam indahku .. Namun apa daya , semua sudah berakhir .. Cinta di antara kita sudah musnah .. Tergamak kau sayang , meninggalkan diriku dalam kesedihan .. Harapan yang aku impikan hanyalah sia-sia .. Kasih yang aku idam-idamkan hanyalah sementara .. Kini perhubungan kita bagaikan tidak bermakna lagi ..


Aku rindu dirinya yang dulu , aku rindu senyumannya , aku rindu gelak tawanya , aku rindu kemarahannya .. Sekarang yang aku dapat hanyalah air mata .. Air mata jatuh bila mengenangkan dirinya .. Sungguh menyakitkan .. Terpaksa aku telan semua kepahitan ini .. Ya ALLAH , kau tabahkan hati hambaMU ini ..


Aku tahu semua benda yang aku lakukan ini adalah salah , tapi hati aku hanya ada pada dia .. Biarlah hati ini terus menagih kasih darinya .. Aku akan simpan rasa cinta ini sedalam-dalamnya .. Dan aku akan sayang dirinya untuk selama-lamanya .. Lepas ni tiada lagi CINTA atau KASIH SAYANG yang pernah wujud lagi dalam diri ini ..



Like If You Like My Entry

1 comment:

  1. jom join contest..http://shamimiejohari.blogspot.com/2012/02/contest-candid-photo-by-shamimie-johari.html

    ReplyDelete

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*