Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Tuesday 13 March 2012

Aku Menulis , Dunia Membaca (!)

     Haifirst nak bagitahu , entri ni memang khas untuk kau ya ..engkau , yes you (!) Tak perlulah aku nak terhegeh-hegeh bilalah dia nak datang .. "entah apahal entri sebegini rupa boleh wujud =,=" Kenapa nak bersedih time clash ja (?) Err ~ Apalah (!) "tak paham aku dengan manusia" .. Kenapa lepas benda & manusia & binatang or sesuatu tu dah tak ada , dah pergi or hampir-hampir nak pergi baru sibuk nak sedih (?) Baru terHEGEH-HEGEH & terGEDIK-GEDIK & SIBUK flash back semua benda baik dia buat (?) "perlukah begitu (?)"



     Even bila ada perGADUHAN dari pasangan , then bila clash .. Hah , mulalah bermasam muka bagai .. Bukan main lagi membenci segala mak nenek , maki & caci & hate & kutuk & pergi sebar benda-benda yang menjatuhkan maruah pasangan kau toh , kau fikir pasangan kau toh tak ada maruahkah hah (?)



     Nasib tidak begitu baik ..Pasangan kau toh meninggal awal , dan-dan baru sibuk pergi cari pasangan toh then baru terhegeh-hegeh keluarkan air mata segala bagai , baru nak cakap yang kau toh betul-betul sayangkan pasangan kau toh .. Paling aku rasa pelikkan , [ writer kalau boleh remove lah post pasal semua keBURUKAN or keJAHATAN pasangan kau toh yang mengAIBkan dia & DOSA ] & [ baru tergedik-gedik cakap yang kau toh still cinta & sayangkan pasangan kau , tak boleh lupakan pasangan kau bagai ] Habis toh time dia hidup , yang kau pergi maki & fitnah & hate dia sepenuh hati kau toh tak DOSA kah (?)



     Masa dia hidup , kau kutuk dia .. Kau caci dia , kau fitnah dia macam-macam .. Kau fikir sempatkah kau minta maaf dekat pasangan kau toh (?)Kau fikir bolehkah pasangan kau toh maafkan kau (?) Kau memang tak pernah fikir semua benda toh right (?) Kau selfish , kau tak pernah fikir apa yang pasangan kau toh rasa bila dapat pasangan couple macam kau kan .. "err , tak paham aku dengan orang macam toh -,- shitty shit ah"



     Dah ah , malas aku nak membebel pasal orang macam kau niy *MPKA laah* Memeningkan otak aku ja .. Aku membebel p'panjang niy ada keburukan dan kebaikan .. Start dengan keburukan first .. Keburukannya blogwalking tak akan kunjungi blog tercinta aku niy dah .. Sebab diaorang mesti akan cakap blog aku niy blog paling garang & kuat membebel .. "macam mana aku tak membebel , tengok ah sikap manusia zaman sekarang macam mana"



     Second , kebaikan .. Aku dapat puaskan hati aku bila mengUPDATE blog sambil meluahkan segala yang terpendam dalam hati aku .. Yelahkan , dekat sapa lagi aku nak luahkan semua isi hati aku melainkan dekat blog tercinta niy ..


Pesanan Ringkas :: Buat pasangan-pasangan couple dekat luar sana toh , aku hope korang tak jadi macam topik yang aku story kan hari niy yea .. Hope korang jaga pasangan korang dengan baik , jangan sia-siakan pengorbanan pasangan korang .. Ingat weah , sekali dia pergi , dia tak akan berpatah balik .. Peace No War








Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*