Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Saturday 17 March 2012

Assalamualaikum Cinta ~



     Assalamualaikum cinta.. Erresok sebelum pukul 6 PM , aku kena menghadap ini tempat :::: Amat menyedihkan right (?)



           Awak nampak tak (?) Nampak tak picture kat atas toh (?) Err , itulah kolej sayaawak tahu tak apa yang saya rasa sekarang (?) Saya rasa macam nak nangis .. Seminggu cuti rasa macam sehari ja kan (?) Hmm , tak puas dok rumah , aku nak rest sebulan (!) Ohh Mr and Mrs Lecturer , tolong bagi MC dekat saya selama sebulan , can (?)


        Awak suka snap picture tak (?) Hew-II , aku gila snap picture tahu .. Err , minggu lepas hangout , pergi QB , sempat snap picture lagi tahu , picture minggu niy pun still ada lagi .. Cuma lupa nak upload ja .. *HAHA* , try lah scroll ke bawah ..
..
auw ..
auww ..
chakk (!)
..


Niy picture minggu lepasTime niy Biy aku ( Mieyra ) tidur rumah aku ..




Biy .. IMISSYOU bcsu0k



     *HAHA* , sweet tak kitaorang (?) Err , tahulah korang takde , mesti jealous kan (?) *HOHO* , even taht , si Mieyra niy .. *HAHA* setiap malam .. My cheek so her kiss victim*HAHA* , memang habit dia .. Aku jenis tak kisah , so letting lah kan .. Err , attension please (!)
DO NOT CONSIDER BAD ON US





*HAHA* , picture niy keluar dengan Nana*HIHI* , kad QB juga .. Dressing aku simple ja kan (?) Err , time niy tengah text with *****


             Actually kat sini aku nak ask something .. Now tak perlu wait for further text from anyone sebab aku sekarang dah kawan baru*HAHA* , not mean aku dah lupa semuanya .. Tak , still tak lupa ORANG LAMA




Yea tahu aku pendekTinggi aku baru mencecah 164 ..




*HAHA* , picture depan rumah








I LOVE SUPERMAN





*HIHI* , picture tadi pergi kenduri




              By the way , now aku tak lagi guna number maxis , aku now dah tukar simcard with ***** *HAHA* , aku now text dengan --- Aku suka cara dia text , happy go luckydia baik , manja ,dia tak boleh tengok orang menangis sebab dia sensitif , kerja dia suka happy kan orang, dia sayangkan kanak-kanak, dia panas baran if orang toh jahat sama dia , kalau dia tak ada mood , parents dia takot nak tegur dia , dia periang , sayangkan perempuan, suka cost , dia akan jaga and sayang orang yang dia jatuh hati, dia mudah jatuh cinta , and lastly terutamanya dia suka gelak like me
Say's :: Thanks sebab sudi text dengan saya , saya sayang awak ..




ILY '-- Erin Nasreen Bt Mohd Saad --' ILY    




Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*