Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Saturday 7 April 2012

Mr Broadband


Assalamualaikum ;)

Aku rindu blog ni :/ Err , maybe lepas ni aku dah tak dapat update apa-II dah coz broadband kat rumah dah MATI (!) Haiys , menyusahkan aku ja --' Hemm , ni semua salah budak ni lah - CUBIT SINI - budak comel toh lah buat broadband aku MATI >< Dia bunuh broadband aku sampai mati , kesian-II .. Aiyak (!) Apapun tak boleh ..

Sepatutnya , 3minggu aku tak boleh balik rumah :'( Err , tapi .. Alhamdulillah lah semalam boleh balik juga , hew-II maa rindukan aku ;D *HAHA* , esok sebelum pukul 6 petang kena sampai hostel dah :/ Err , tapi takpe , elektrik Pensyarah aku sorang toh dah merambus pergi kursus , *HEHE* .. Tinggal sorang ja pensyarah , tapi takpe .. Pensyarah toh baik ;) Mean dia takde lah marah-II or beleter tak tentu pasal .. Banyak time free ^^ hee ~

Kenapa aku sekarang dah tak macam dulu ekh (?) Err , aku dah kekeringan idea untuk mengUPDATE blog , dah tak tahu nak story apa lagi .. Aku dah tak pandai buat karangan menipu 1 Malaysia dah .. Sedih kan (?) *HAHA* , apalah .. So , sampai disini sahaja yaah ;) Assalamualaikum ..

Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*