Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Sunday 11 December 2011

Yes Or No (?)

 Cerita suka suki Tuan Punya Tanah ini :) Woldless Monday ni aku nak update bl0g , st0ry m0rry pasal m0vie *HIHI* , mesti k0rang suka kan bila aku cakap aku nak update bl0g ^^ "asal aku sy0k sendiri -,-" Eei , dah mula dah buat ayat b0d0h ** aiy0k ><

 Bukan apa , aku tak ada cerita suka suki yang nak di ceritakan .. So buadlah cerita merapu >< Petang ni makan parpu yaah ^^ hee ~ Tak kisahlah , aku lebih suka menaip apa yang aku fikirkan berdasarkan apa yang aku ada nak di ceritakan ** "pelik je bunyinya"

 0key let's start n0w .. Memandangkan aku p0n dah ready nak st0ry m0rry , lebih baik aku fikir nak update apa hari ni , title hari ini apa yaah (?) 0h , Yes Or No (?) Apa yang 'yes' apa yang 'n0' (?) Movie lah ;] tajuk m0vie tu :: YES OR NO :: *HIHI* just suka suki nak bagi hati k0rang sentiasa sengih *HOHO* , "pasan ja" ..

S'malam tidur pukul 5am ;O Huh (!) Buadpe (?) *HIHI* , teng0k cite ni Clik Here best gile cite tu ;)) *HOHO* , aku sampai tak tidur teng0k cite tu .. Teng0k sampai habis >,< *HIHI* , mang sweet gile l0l ..

 Ch0ii >.< Dea0rang sweet c0uple ;)) jless aku teng0k ^^ Kim hands0me ;]] *HOHO* , "gatal | gatal | gatal"  >< Pie c0mel (: hee ~ Korang teng0k lah , tak percaya cerita tu best (?) Korang pegy lah teng0k sendiri ;DD Aku dah teng0k dah , sebab tu lah berani cakap

 Mengupdate bl0g sekadar suka suki je .. "betulkah ayat aku ni (?)" *HIHI* , just want t0 tell , read je lah entri aku ** n jangan lupe c0mment sekali "wah ngada-ngada" , *HOHO*" Keyh , per0t p0n dah lapar , nak pegy mmam ;D Maa buad nasi lemak , perghh (!) Mesti sedap punya lah ^^ fafay bl0ggers cute | hands0me C]:




Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*