Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Tuesday 13 December 2011

Ayoi Eccident (?)

     Hye bloggers cute | handsome , dah lunch belum (?) Sihat kah (?)
Ewm , alhamdulillah hari ini cuaca agak baik :D Memang sesuai untuk update blog , "ada gaya macam penyampai berita tak c]:" Adik lelaki aku baru saja minta KUNCI MOTO dari ba err jeles aku (!) Dah 2 bulan aku tak sentuh langsung moto >,< semua ni di sebabkan sikap aku yang cuai :'/ "tak nak story apa-apa"

     Pagi tadi ada berita tergempar (!) Terkejut ** aku .. Pukul 7:30AM tadi , phone aku nari-nari tepi bantal aku , time tu aku tengah buat taik mata lagi "-,- ayat apakah yang aku guna ini" dan di sebabkan tak nak bunyi bising itu kedengaran , aku pun jawab panggilan ..

    Tibe-tibe , terdengar suara perempuan .. Tapi no yang tertera dalam phone aku nama lelaki (?) Perempuan tu bagi salam , then dengan suara yang agak blur , aku pun jawab salam darinya .. Dia cakap , -awak (!) Ayoi excident (!)- Aku terus bagun ** then blur kejap , tak terkata apa-apa =,=  terkaku | terdiam aku di buatnya .. Waktu tu memang blur gila ^^

     Then aku soal dia macam-macam pasal Ayoi .. Dia cakap -dia adik Ayoi , tadi pukul (?) Ayoi excident- "suara dia tak berapa jelas , dan di sebabkan itulah aku tak tahu Si Ayoi ni excident pukul berapa maybe malam semalam Ayoi excident" Dia cakap lagi , katanya -keadaan Ayoi 5o per 5o sahaja- :O mau tak menjerit aku satu rumah >,<

     Lepas tu aku terdiam , tak terkata apa-apa .. Adik Ayoi cakap -sekarang Ayoi ada kad hospital , tak sedarkan diri .. Dia koma "oh my God" nanti apa-apa adik dia call aku balik- .. Aku tunggu panggilan dari adik dia .. Aku risau gila keadaan Ayoi ..

     Semalam teringat aku , waktu Ayoi call aku kitaorang gayut cakap pasal life dia .. Dia cakap dia sunyi tak de teman hidup bagai , suara dia agak sedih , tapi mungkin time tu aku tak perasan .. Semalam tiada satu melodi pun yang keluar dari mulut dia ..

     Kalau tak tiap malam dia call aku , dia lah penyeri malam aku , nyanyi je manjang , dia hantu kareoke .. Tapi malam semalam tak de langsung melodi yang kedengaran .. Lagu pun dia tak buka , aku tak tahu kenapa ..

     Pukul 9:32AM tadi adik dia call aku , then dia cakap Ayoi dah sedar .. Alhamdulillah , akhirnya aku mampu hembuskan lafaz lega .. Syukur Ayoi dah selamat ..  Tersenyum aku bila dengar Ayoi dah sedar .. Dokter cakap kepala Ayoi tak sembuh dengan sepenuhnya .. Ayoi kena banyak berehat ..

    Aku tak tahu macam mana adik Ayoi boleh tahu kitaorang kawan .. Setahu aku Ayoi tak pernah bagitahu family tersayang dia pasal aku .. Aku tak sempat tanya adik dia , then adik dia terus cakap , aku ni "tuuut**"   Aku hanya mampu gelak bila adik dia tanya macam tu tadi .. Then adik dia cakap lagi , dia bagitahu berita pasal Ayoi excident ni sebab kad lam phone Ayoi ada save nama aku dengan nama ******_********** "ch0ii -,- tak perlu tahu O busybody yaah"

     Aku tergelak besar bila dengar adik dia bagitahu macam tu , *HOHO* , apalah Ayoi ni ^^ Ewm , malam ni mungkin melodi lagu tak de lagi dalam hidup aku , yelah Ayoi kan sakit .. Kesian dia , aku hope sangat Ayoi cepat sembuh , aminn ;) Rindu nak dengar suara merdu dea [[;


Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*