Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Thursday, 15 December 2011

Dia Pergi Tinggalkan Aku :'/


BLOG POST :: Blog ceritera perjalanan hidupku .. Actually aku tak ada masalah dalam hidup , cuma aku ada masalah dalam hati ini .. Dan kerana itulah hidup aku tiba-tiba sunyi .. Apa yang ada dalam hidup aku sekarang cuma keluarga , bestie dan kenangan-kenangan lalu ..

PAGE OWNERS :: Kenapa kau degil sangat , aku dah cakap banyak kali dah jangan keluar , tapi kau keluar juga :'( Aku hanya manusia biasa yang tak mampu menahan air mata ini dari jatuh ke bumi .. Tapi apa kan daya , aku sekarang hanya mampu hidup sendiri .. Tak ada lagi teman yang sudi temani hari-hari aku ..

PENULIS NOTA :: Hidup aku dah sunyi :'/ Dah tak ada gunanya lagi .. Semua dah tak ada , FB aku dah deactivekan .. Lepas ini , korang mesti tak nampak dah muka aku dalam FB kan , aku tahu mesti korang akan rindukan aku .. "Berita Bohong No 1 Malaysia"  .. Tak lama lagi , FB aku jadi bersawang dan akan di jadikan tempat spiderman buat rumah -,- Simcard , aku dah campak kan "tak tahu hilang ke mana"

TUAN TANAH :: Aku rasa jiwa aku ini sudah tahap kronik .. Hari yang sunyi sepi , hari keramat hidup aku .. Mungkin lepas ini , hari-hari aku akan sepi macam ni , aku dah buat kesalahan besar dalam hidup aku .. Aku tak boleh terima semua ni .. Aku sayangkan dia .. Aku tak nak kehilangan dia dari hidup aku .. Dia telah pergi meninggalkan aku ..

CIK PUAN :: Disaat semua berfikir , aku tak akan bisa menggapai anganku .. Aku tak mampu memaksa dia , aku bukan siapa-siapa lagi bagi dia .. Biarkan aku hidup macam ni , mungkin semua ni bisa membuat dia bahagia .. Andai itu takdirNya , aku terima ..

NOTA KAKI :: Setiap manusia berubah , aku mahu belajar hidup sendiri .. Yang pasti , lepas ini aku tak akan berharap apa-apa lagi dari dia .. Dia kini telah menjadi masa lalu aku , begitu cepat masa berlalu .. Aku tak nafikan , aku bahagia bila di samping dia ..




Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*