Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Thursday 8 December 2011

Ayat Bodoh Bila Update Blog -,- SUKA HATI AKULAH (!)



 Hyea bl0ggers ^^ Bila kita berbl0g , satu harus ada .. Keyakinan diri , 'aku tau , aku bukanlah' .. "Skema lah pulak ayat aku niy" ** Jadi s0alan nya 'sampai bila nak berbl0g tu' , takde jawapan =,= Yang pasti selagi ALLAH kurniakan kesihatan .. "macam pelik je ayat aku niy" .. 0key , hari yang malang bagi aku -,- "tak kenalah pulak ayat aku niy" .. Visit my bl0g , berjalan menuju kebenaran .. "ekh , ada kena mengenakah dengan t0pik rini (?)"

Aku dah kekeringan idea untuk update bl0g .. Nak tahu kenapa aku berbl0g menggunakan bahasa R0JAK (?) Mesti sukakan bila kali terakhir k0rang makan r0jak (?) I d0n't kn0w if it's just me .. Tapi aku rasa bunyi sesuatu ayat tu lebih sedap , (macam maggi sedap tu) bila guna bahasa Inggeris .. Tweet , Artikel Wordless Thursday ini tiada apa-apa perkataan , ayat mahupun karangan panjan berjela .. "arh , st0p it nina (!) taknak membebel p'panjang lagi"


First 0f want t0 tell , my heart has been disapp0inted >.< Ergh , damn , shit (!) Hate this :'/ Lo0k ** if kau tak sayang aku , tak payah lah kau berlagak pandai cakap kau sayang aku bagai (!) If y0u still l0ve y0ur 0LD FLAME , fine .. Go 0n (!) I n0t will prevent y0u ** Jangan menyeksa jiwa aku dengan kata-kata manis kau tu -,-
Kau nampak niy ha , aku dah marah >.< Jap gy mulalah air mata aku jatuh :'( Aku dah kata , bila aku sakit hati .. Aku tak mampu kawal air mata aku .. Betul , aku tak main dengan apa yang aku kata .. Kenapa suka buat aku sakit hati dengan sikap kau (?) Kau mang sukakan teng0k aku nangis .. Kejamnya kau kan .. [ Bila saya teng0k wall awak , saya selalu sakit hati ] -,- Pages yang selalu k0rang like bila k0rang rasa sakit hati kn , :: Lepas niy entah apa lagi yang akan buad aku sakit hati :: Pedih kau tahu tak ..
Seriusly aku cakap , aku mang tak rela kau buad aku macam niy ** Aku mang tak mampu buangkan cinta kau jauh-jauh , kalau kau mungkin kau akan buang je cinta kau pada aku kad lam  right (?) Memang best jika bila dibaca text-text kau yang pernah kau text aku , dengan kata-kata manis kau tu .. Tapi makin lama , makin muak dengan ayat-ayat yang di0lah kau tu .. Kau tahu sebab apa (?) Sebab aku tahu , semua kata-kata kau semuanya palsu :'// Bukan dari hati kau yang suci tu .. Cuma ingin mencantikkan lagi keadaan , right (?) Maaflah kalau aku selalu bersangka buruk terhadap kau .. Tapi ini mang FAKTA ..

Aku nak kan 'cinta yang sejati' dari kau , bukannya nak kan kata-kata manis dari bibir kau yang tak pernah ujud tu >.< Bila dia rasa dia tau , dia anggap dia tau semua "asal ayat aku macam b0d0h je -,- cumanya aku tak berkenan bila mana keluar ayat b0d0h (!) 0tak kampung =,= ergh , st0p (!)" Kau tahu tak aku sayang kau ^^ Sanggup kau kan .. Sayang setakat hanya d'bibir seksi kau tu buad hape (?) Aku nak kan yag real , yang betul-betul .. Tak nak ah yang palsu O plastik .. 

Maaf , kalau kau rasa aku sindir kau , aku tak bermaksud untuk menyindir kau .. Aku cuma nak kau tahu isi hati aku .. "bila kau bl0gwalking waktu kau read bl0g aku niy , if kau rasa aku sindir kau , tak suka bl0g aku .. keyh fine (!) senyum-senyum sikit :)) Dah jangan d'buka bl0gsp0t aku lagi .. TEKAN JE BUTANG 'X' heer ~ PUAS -,-"

Destinasi cinta yang aku cari ..Sebenarnya terlalu hampir , tapi yang pasti ianya bukan dengan kau .. Sebab dari segi fizikal , kau tak pernah hargai apa yang ada dengan kau .. Sedih sangat bila tahu kau still sayangkan 0rang terlebih dahulu dari aku :'/ Aku tak tahu kenapa , tapi aku yakin kau tak sayangkan aku .. Kenapa kau harus b'b0h0ng (?) If thing c0rrect , please be h0nest .. No need y0u lying further .. Aku sayang kau weah .. Kenapa kau susah nak faham semua niy (?) "menusuk jiwa je ayat aku ni -,-" >PASAN JAP< .. yaah , aku mang suka buad karangan p'panjang berjela .. "k0leksi ayat b0d0h je aku pakai bila update bl0g" kau ada (?)

So sad right (?) Argh , sedih bila bl0gwalking kalau .. Waaa , sangat sedih bila k0rang terjah bl0g aku c0z lambat habis karangan panjang berjela niy kan (?) NOTA KAKI :: Tuan punya tanah niy hanya mampu katakan :: [ 0key , muackh-2 sikit kad pipi awak tu ] " ergh , aku kisah hape , if kau rasa kau malas sangat nak baca karangan panjang berjela niy , baik kau blah (!) lau tak dinner kau malam niy agaknya makan kaki lah kau >.<
kasarnya ayat aku , *HAHA* kisah hape aku -,-'' Boleh buad iklan lagi kan (?) heer ~ Macam niy lah hidup aku , suka gurau senda tak kena tempat .. Miss funny (!) Kau hade kisah (?) "ergh , apa aku mefek niy -,-" Mesti beban kan baca entri aku p'panjang niy .. Tak suka , kaki gegar ini tempat lah bhai >< aiy0k (!)

Adik aku baru je tanya , [apa tindakan kita bila kita t'lah jatuh cintaeei ~ Dah lah aku tengah sedih , pegi tanya pulak s0alan ala-ala menyentuh perasaan bagai .. Aku hanya mampu tersenyum bila ditanya s0alan macam tu tadi .. Senyumlah walau hatiku disakiti :'// "ceeh , ayat apa yang aku kasi niy (?)" Maybe aku akan st0p update bl0g bebagai .. Aku tahu k0rang mesti sedihkan bila dengar aku kata nak st0p kan (?) "apsal ayat aku macam aku sy0k sendiri" Suka hati akulah >.<

Bila kita sedih , kita cuma nak layan kesedihan kita dengan menangis .. Bila kita sedih , kita harap rasa sedih itu akan hilang detik demi detik .. Dan bila kita sedih , sebenarnya kita tak perlukan perkara lain selain masa .. Sebab masa itulah akan mengubat kesedihan itu .. "asal t'tiba ayat aku jadi ayat jiwang niy" [ Because Time Will Heals ]


0key , tahu k0rang p0n dah beban kan dengan entri panjang berjela aku niy -,- Aku p0n dah buhsan duduk lama-lama kad sini , siap b0leh nari-nari lagi tahu .. Bila semua 0rang kenal penulisan aku dengan cara aku sendiri , k0rang akan rasa .. "eyh , bebelit kan ayat aku" Tak pasal-pasal aku membebel s0rang diri , >GILAKAH AKU< 0h Randy >.< *HAHA* "sah , aku mang mental"


0key , tittle ditukar supaya kedengaran s0pan , tapi c0ntent masih tak s0pan .. Apa kes niy bl0g aku haa (?) Jyeahh , l0ok .. Aku tak kisah kau nak cakap apa p0n pasal bl0g aku -,- Aku hentam dengan ayat pedas ke hape ke , eyh aku punya pasal lah , bl0gsp0t aku .. Adess , awak jangan lah ganggu kain saya , saya tak pernah ganggu kain awak p0n >.< aiy0k **


Lastly , kata-kata terakhir dari aku -> Jika dengan mu rebah , biarlah aku tercalar <- Kb0i :'(

Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*