Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Wednesday 7 December 2011

Luahan Hati Pengkid (?)


     Hyea bl0ggers .. Aku baru je pas habis baca BLOG .. Tajuk dia Luahan Hati Pengkid .. (kalau nak terjah bl0g tersebuk , CLIK HERE) eiyh-(2) sebelum tu , baca dulu p0st aku niy sampai habis , then baru leyh terjah bl0g tersebut ;)

= Ada hikmah mengapa Tuhan mencipta makhluk seperti kami. Kami adalah petanda dunia sudah hampir kiamat. Kami peringatan untuk manusia lain beringat-ingat. Kami bukan ingin dibelenggu dosa. Satu hari kelak Allah akan memberi hidayah dan kami akan terima dengan hati terbuka. =




     Tak tahu kenapa bile baca je ayat salah s0rang penk (yg dalam k0tak t2) terus air mata aku mengalir tak henti .. Aku tak tahu apa m0tif aku nangis .. Ye mang banyak yang hina penk right (? )

     Tapi k0rang kena tahu , ada hikmah disebalik kenapa dea0rang jadi macam tu .. Tak perlulah k0rang maki hamun dea0rang and tak yah tambah d0sa k0rang mengutuk penk-(2) yang lain ..

     Aku tahu , mang salah | berd0sa dea0rang jadi cam tu .. Dea0rang p0n manusia macam kita juga , ada hati | perasaan .. Aku yakin dea0rang mesti ada sebab kenapa dea0rang jadi macam ni .. Korang jangan ingat sume penk jahat , dea0rang p0n macam kita juga ..

     Janganlah k0rang menghina sesuatu perbuatan itu if k0rang mang betul-(2) tak paham dengan keadaan tersebut .. Aku paling benci 0rang yang suka menganggap 0rang lain hina , padahal dea tak tahu yang dirinya lebih hina dari itu .. Semua 0rang tak perfect .. Aku cakap macam ni bukan aku s0k0ng gejala dea0rang , aku cakap macam ni sebab aku sedih dengan sikap 0rang yang pentingkan dirinya sendiri (!) Tak pernah hargai 0rang lain , kejam sangat ..

     Ingatlah , dea0rang ada perasaan .. Sekali kau sakitkan hati sese0rang itu , ALLAH akan membalas kau lebih dari perbuatan jahat kau terhadap dea .. Mau ingat semua tu .. InsyaALLAH , ada hikmah disebalik semua ni ..

Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*