Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Friday 23 January 2015

Kehidupan.




Assalamualaikum

 





          Hi semua blogwalking  Malam ni update blog sambil layan Khabi Khushi Khabie Gham Sebenarnya tak ada feel nak update blog dari masa ke semasa tapi disebabkan malam ni terasa rajin nak update jadi kena membebel jauh jugalah Sekarang ni memang tak ada masa nak update blog, pagi hingga petang asyik sibuk dengan kelas dan bengkel manjang Kadang rasa rajin nak update tapi idea tak datang, kadang pula banyak benda yang nak diceritakan kat dalam blog ni tapi tak ada masa nak update. Lumrah semua ni, lahai 





          Satu persatu hilang dari jasadku yang tewas tiada penggantinya semuanya telah diceritakan-Nya. Bismillah, hm result exam semester lepas dah nak keluar hujung bulan Januari ni  Rasa excited tak sabar nak tahu keputusan  Minta-mintalah Allah permudahkan segala urusan, amin  Sekarang memang sibuk tapi sesibuk aku pun, aku ada juga masa untuk lepak depan tv. Tak macam orang tu, sibuk trenning bola ja manjang  Kadang bila ada game lagi sibuk dia. Kesian tengok dia, hari-hari letih trenning bola  Dah dia minat sangat. Tak apalah, aku sentiasa ada untuk sokong dia dari belakang 





          Hahahaha, budak ni lah buah hati intan payung saya  Hehe, dia juga merangkumi sahabat baik aku, tak kisahlah waktu senang susah aku, dia selalu ada untuk aku luahkan segala perasaan aku apa yang terpendam dan tersirat yang suka sangat dipendam ni  Dia juga abang dan ayah kedua aku, dia faham perasaan aku semua  Aku bersyukur sangat dapat kenal dia, malah bila bersama dengan dia dah cukup buat aku rasa tenang  Walaupun kadang orang lain tak boleh faham keadaan aku, tapi aku sikit pun tak rasa bimbang sebab dia selalu ada bila aku perlukan dia  Dia faham isi hati aku even kadang tu aku tau dia saja buat tak faham tapi sebenarnya dialah yang paling dekat and faham aku  Dengan nama Allah, aku bersyukur sangat sebab Allah pertemukan aku dengan dia, dia tak macam lelaki-lelaki lain  Selama kami kenal ni, sekalipun dia tak pernah tak berlaku adil kat belakang aku  Dia tak pernah nak menggatal dengan mana-mana perempuan lain, malah dia sendiri tak tahu nak berbohong  Jujur cakap, aku jatuh cinta pada sikap dia 




 m














Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*