Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Saturday 1 September 2012

Hope Aku Boleh Hadapi Semua Dugaan Ini



Hi (: Erm , macam mana nak mulakan sesuatu perkara ekh ? Herm , mulakan dengan Bismillah dahulu . Okey , sebenarnya aku ada something nak story dekat sini , tapi . Aku takut nanti aku tak boleh kawal perasaan aku nanti ): Hampir 5 bulan aku menunggu kebahagiaan datang hampiri aku . Tapi apabila kebahagiaan itu menghampiri hidup aku , kesedihan yang menjadi teman aku :'< Aku dah dapat cinta darinya , tapi tak sama macam apa yang aku harapkan :( BACA SINI

Persoalannya , mengapa semua ini terjadi pada diri aku ? Apa salah aku ? Setelah dia bagi sepenuh harapan dan kepercayaan pada aku , ini ke balasan yang patut aku terima daripada dia ? Aku tak macam perempuan-perempuan di luar sana :( Sesetengah perempuan tuh , if balak dia tinggalkan dia . Dengan cepatnya dia dah cari penganti . Tapi aku , aku tak macam tuh !

Mungkin aku pernah sakiti hati orang yang ikhlas sayang and cintakan aku dulu . Tapi aku tak pernah menduakan orang , if aku couple dengan someone tuh secara paksa or simpati , aku tak pernah game diaorang , cuma hati aku tak ada pada dia . Tuh ja , takde sampai game perasaan dia bagai . Tapi kenapa aku dipertemukan orang yang tak pernah hargai pengorbanan aku terhadap dia ?

Sedangkan aku , aku tak pernah lupakan dia walaupun kadang-kadang tuh aku cakap aku busy , tapi sebenarnya aku agak terasa dengan sikap dia . Dia selalu cakap bagi aku terasa , tapi aku diam ja . Bila dengan kawan-kawan dia , dia selalu lupa aku . Selalu anggap aku niy tak pernah wujud dalam life dia :( Sedih sangat .

Di setiap helaan nafas ini , hanya ada dia selamanya . Pernahkah dia terfikir semua itu ? Tentang perasaan aku , sikit pun dia tak pernah jaga . Semua janji dia , semua palsu ! Tak pernah tunaikan , if ingat couple dengan aku hanya nak sakiti hati aku , better dari awal lagi jangan bagi aku seribu harapan . Aku percaya semua kata-kata dia . Aku terlalu berharap pada dia hinggakan diri aku tk boleh terima apa yang berlaku )':

Aku dah tak berdaya berkawan dengan angan-angan , bertemankan bayang-bayang . Aku dah tak tahu nak explain macam mana lagi betapa sayangnya aku terhadapnya . Herm aku macam perempuan yang dimaksudkan kawan niy di Twitter -> TRY CLIK ! <- Tapi aku takde lah manja , cuma aku berharap sangat dia faham perasaan aku . Setiap kali sebelum tidur , mata aku tak henti-henti menangis :'( Sejujurnya aku tak pandai bersembunyi di sebalik perasaan ini :(

Aku tak tahu apa salah aku , kenapa harus ikut cakap kawan ? Dia dah besar , dah pandai fikir yang mana baik and buruk dalam life dia . Tapi kenapa dia tak gunakan organ yang ALLAH pinjamkan kad dia untuk berfikir ? Maybe semua itu hanyalah alasan dia untuk meninggalkan aku ? Hati orang , kita tak boleh baca hati and perasaan orang . Tapi , andainya dia tahu isi hati aku sekarang niy , mungkin dia akan faham .

Setiap kali aku hangout dengan family or bestie , mata aku tak miss tengok screen phone . Aku selalu berharap agar setiap text yang aku dapat , adalah dari dia . Tapi :'( satu text aku pun bukan dari dia . Rasa macam nak nangis ja sekarang niy >': Mang dah nangis dah pun . Aku tidak mahu merebut hati bukan milik aku , tetapi aku akan simpan hati itu untuk selamanya :')

Andai dia tahu isi hati aku sekarang niy .. Maybe dia akan faham penderitaan yang aku tanggung seorang diri :( Awak , saia hope awak bahagia walau tak bersama saia . Saia sayang awak , sayang sangat . Kalau masa boleh diubah , saia nak sangat relay kita macam dulu :( Saia tak sanggup kehilangan awak , sanggup awak kan buat saia menangis :( Jika ini takdir kita , saia akan terima dengan hati yang ikhlas untuk melupakan awak . Nak awak tahu , bukan senang untuk melupakan orang yang betul-betul kita sayangi . Saia akan pergi jauh dari hidup awak lepas niy )':

I have a thousand reasons to think of you , a hundred to admire you and only one not to forget you . Mama pernah pesan , jangan bazirkan air mata kita untuk orang yang tak berhak kita tangisi :( Tapi aku tak boleh , aku terlalu berharap pada dia . And now aku dah kehilangan orang yang aku sangat sayang . Aku redha walaupun payah untuk aku lupakan .

Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*