Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Saturday 15 September 2012

                  


07/09/2012 , Happy Anniversary hai Hee ~ Masa berlalu dengan cepat . Hermm , aku hanya mampu berdiam tanpa sepatah kata . Memang takdir , tadi mama tanya . Aku hanya mampu tersenyum . Tersenyum bukan kerana aku gembira tetapi kerana kesedihan . Kenapa perlu ingat semua ini ? Kenangan ini menghantui aku , Sebanyak mana marah aku , aku tak sanggup tengok kesedihan melanda dia . Tapi , aku tertanya-tanya . Adakah dia pun begitu ? Mungkin tak , maaf aku tak mampu buat semua ini . Aku minta maaf , maafkan aku . Aku hanya insan biasa , tak semua tentang diri aku perfect . Rasanya lebih better hubungan antara aku dengan dia macam niy , ada hikmah di sebalik semua kejadian ini .

Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*