Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Wednesday 4 January 2012

Hari First Sekolah :'(




     Hari first sekolah , errr ~ Lagi sehari nak sekolah memang happy gila , prepair apa yang patut .. Then bila pagi menjelma , barsiap untuk bertolak ke sekolah .. Hati rasa berdebar sangat .. Bila sampai saja di depan pintu pagar sekolah , hati ni berasa sangat gementar , aku tak tahu kenapa .. 

     Then lepas tahu aku duduk kelas apa , memang tension gila .. Aku tak kisah aku kelas apa pun , tapi yang membuatkan aku tension and hilang rasa semangat yang membara selama ini adalah dia dan dia (!) Satu kelas dengan budak perempuan hot tu :( Paling teruk aku satu kelas dengan ex boifee aku , errh ~ Dah lah tahun ni aku turun kelas , then satu kelas dengan orang-orang hotstuff pulak >.<

     Cikgu-cikgu yang mengajar aku pulak , semuanya tak sporting >.< Blurr ja , shit betul (!) Aku rindu Teacher Heaza :'( Miss teacher fakingdamnmuch (!) Nanak teacher BI macam Teacher Heaza juga :'/ Tak nak Teacher Parimala .. Aku nak cikgu yang sporting macam tahun lepas ..

     Kawan-kawan yang ada dalam kelas pun tak sama macam kawan-kawan aku tahun lepas :( Kelas teramatlah membosankan weah (!) Tak ada gelak tawa lagi :'/ Tak dapat rasa kasih sayang macam dulu , semua dah berubah ;'[ Tak dapat dah tengok lawak bodoh Ariff dah , kelas yang aku duduk ni amat-amatlah sunyi (!) Hate this :(

      Bestie aku .. GIRLFRIEND & MY BUSUK pun dah tak sama kelas ;'( Tadi dalam kelas , apa yang mampu aku buat hanyalah menahan air mata dari keluar (!) Aku sabar ja weah duduk dalam kelas tu .. Adalah hamba ALLAH ni perli-perli aku pasal ex boifee aku tu , eei ~ Dalam hati aku punyalah caci budak tu sorang (!) Pantat betul kau , puiiih (!) Monyet punya budak >.< First day dah buat aku bad mood bagai >,< Apalah -.-

     GIRLFRIEND & MY BUSUK , aku rasakan .. Diaorang mesti tak akan rapat dengan aku dah macam dulu , wea sumpah (!) Rasa lain kod tadi dekat sekolah .. Aku terasa auw , nampak macam diaorang lupa aku , ye tahulah kita tak sama kelas .. At least korang boleh layan aku macam dulu , right (?) Korang bestie aku weah , bestie aku dunia akhirat (!) Aku sayang korang lebih dari apa yang ada ..

     Tak pe , aku mampu bertahan lagi , lepas GIRLFRIEND aku hantar ja aku balik .. Masuk dalam rumah , jejak ja kaki ke dalam rumah terus aku lempar beg dengan buku teks persepah then terus masuk bilik maa ** Aku nangis teresak-esak .. Cakap aku tak nak lagi sekolah sini ;'/ Maa terdiam , tanya aku why aku tak nak sekolah sini , aku story apa yang terjadi tadi kad sekolah , aku cakap aku nak pergi juga Kolej Vokasional Balik Pulau tu ..

     Maa janji akan pujuk ba supaya aku boleh study dekat sina .. Cikgu cakap , banyak faedahnya jika aku pilih kolej tersebut .. Aku tahu aku tak mampu atasi semua masalah-masalah yang akan timbul di sekolah nanti , dan aku begitu yakin malah dah fikir masak-masak .. Keputusan aku memang nak tinggalkan semua yang ada kad Sekolah Menengah Kebangsaan Telok Kumbar (!)

     Tadi buka FB , dia chat aku tapi aku buat offline , tanya kenapa aku tak reply text dari dia .. Okey dengar aku nak membebel kejap , kau nak apa lagi hah (?) Tak cukup dengan apa yang kau ada sekarang (?) Kau tak cukup satu kah (?) Kau ingat ni ekh , bila aku dah buat keputusan , aku sendiri tak akan mampu menghalangnya (:

     GIRLFRIEND & MY BUSUK :: Korang boleh hidup tanpa aku di sis korang (: Aku memang sedih nak tinggalkan korang , sebab korang saja yang aku ada .. Tapi maaf , aku terpaksa pergi demi menentukan masa depan aku .. Nanti bila kita dah sama-sama berjaya , baru aku cari korang balik .. Maaf selama kita bestie , aku ada sakitkan hati korang ..

     To GIRLFRIEND :: Aku mesti akan rindu kau weah , nanti bila aku dah tak ada kad sekolah tu lagi , kau tolonglah jaga bestie kita lagi seorang ekh , kau kan SUPERMAK :) *HEHE* .. Aku akan jadi budak asrama , first time nak tinggal di asrama .. Nanti mesti aku akan rindu pada moto kau , dah tak boleh merempit lagi dengan kau , dah tak boleh lagi jumpa kucing kau .. Tak boleh lagi makan sama-sama dengan kau , tak boleh lagi kopek isi ayam sama-sama , tak boleh lagi nangis sama-sama dengan kau .. Tak boleh lagi tolong lapkan air mata kau , tak boleh pujuk kau lagi if kau gaduh dengan boifee kau .. Aku dah tak boleh gayut dengan kau lagi pas ni :'( Kau jaga diri kau baik-baik ..

     To MY BUSUK :: Kau mesti sedihkan bila aku cakap aku nak pergi ..  Tadi kad sekolah time aku cakap aku nak pergi , kau halang aku .. Nanti bila aku dah tak bersama kau , kita dah tak boleh lepak dalam bilik kau , merempit sama-sama dengan kau .. Main rambut kau , buat kerja gila , naik moto 3 orang , ketawa sama-sama , dengar kau punya lawak bodoh , bergossip dengan kau , story morry bersama kau , tengok kelakuan kerek kau , menjerit sama-sama , shopping baju sama-sama , ngusik orang dengan kau .. Aku miss saat-saat itu ..  

     Selama ni kau jadi orang first aku story morry ty bila aku dah tak bersama kau , mesti kau tak akan jadi lagi orang first aku story morry kan .. Walaupun kau dengan aku baru setahun rapat and kenal , tapi dah macam berpuluh-puluh tahun kita kenal (: Kau paham feeling aku .. Aku sayang gila kad kau , tak sanggup tinggal kau dengan GIRLFRIEND .. Korang termasuk orang yang penting dari hidup aku .. Kalau boleh , aku tak nak tinggalkan korang , tapi aku terpaksa pergi juga PEK NYAK (!) Weah , rindu nama tu :'[ Seriusly aku akan miss korang >.<

     Menangis aku bila update kisah korang PEK NYAK .. Nanti aku mesti jarang online FB , blog kesayangan ni mesti akan bersawang dengan sarang labah-labah .. Aku mesti akan miss gila dengan barang-barang lover aku :( Isnin ni aku dah kena tinggalkan apa yang ada .. Kboii




Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*