Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Sunday 8 January 2012

Happy (:


     Hello bloggers cutie , *HIHI* .. Sehat (?) Hope awak sehat-sehat selalu yeAwak buat apa tu (?) Dah makan belum (?) Kalau belum tu segeralah penuhkan perut awak ye dear .. Dah lama tak update blog kan (?) Err ~ Ye tahu , korang mesti miss aku kan (?) *HUHU* ..

     Semalam kan , semalam kan .. *HIHI* , semalam aku naik moto :D wuooo , *HEHE* , "apalah -.- buat teruk ja kan .." Kau apa tahu , dah 3 bulan aku tak pegang moto , baru semalam dapat enjoy puas-puas .. Itu pun PEK NYAK sorang tu yang ajak ronda , dah lah pergi ronda sampai tak ingat nak balik pulak tu .. *BHAHA* , kitaorang balik pukul 11 lebih , manalah maa tak marah , hee ~

Suatu Malam Kubur Berasap

     Dah 2 hari berturut aku hangout*HOHO* , best gila weah .. Kelmarin hangout dengan cousin aku , ZAHIR ♥ dia ajak tengok wayang , yang bestnya aku tengok wayang dia yang belanja*HIHI* .. Kitaorang tengok movie Suatu Malam Kubur Berasap *HAHA* , movie boleh lah , ada bosan ada lawak , tapi kalau lawak , lawak gila :D

     Tadi malam , cousin aku tidur sini (: Huh , pagi tadi aku dengan parents survey kolej yang aku nak pergi , korang nak tahu .. Kolej tu besar gila >< Surau dia macam masjid , bayangkan besarnya kolej tu .. Perghh , memang besarlah kolej tu .. Cantik pun cantik , besar pun besar .. *HAHA* , Pak Guard dia pun nampak baik ja (: *HEHE* kalau nak keluar , boleh godek Pak Guard kan kanThen sempat lagi kitaorang breakfast dekat Peladang , tak jauh pun dari kolej tu .. "Sedap baq hang :P"

Sesuatu Yang Tertinggal

     Lepas balik dari kolej tu , cousin aku ajak hangout , tunggu apa lagi .. *HAHA* , tengok wayang lagi .. Hari ni tengok movie Sesuatu Yang Tertinggal , movie seram juga .. Tapi yang membuatkan tak seram ni , sebabnya adik aku kerja buat lawak ja dalam panggung , malu aku duduk tepi dia .. Movie seram , jadi lawak .. Tiap kali hantu nak datang , adik aku kerja buat lawak , sampaikan kakak dengan abang kat belakang kitaorang gelak tengok gaya adik aku .. Apalah -.- Buat malu ja ..

     Esok dah nak pergi daftar ke kolej tu , *HOHO* , excited aku di buatnya .. Apa-apa pun hope semuanya berjalan dengan lancar , aminn .. *HIHI*

Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*