Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Wednesday 25 January 2012

:: .. BULAN .. ::




     Hi :) Firstly aku nak umumkan satu Malaysia bahawa aku disini amat merindui BULAN yang kini jauh dari sudut mataku ..

     Oh Bulan Oh , dah dua minggu lebih ianya tidak menjelma .. Rindunya aku pada dikau wahai Bulan ! Tiap malam aku tak pernah miss jenguk ke arah langit hanya semata-mata ingin melihatmu ..

     Tetapi malang sungguh nasib aku .. Dua minggu lebih ianya tetap tidak menjelma .. Mengapa wahai mengapa ? Setiap malam , aku hanya merenung ke arah langit dan berharap ianya akan menjelma ..

       Bulan .. Kau berselindung di sebalik awan yang mendung .. Alangkah bahagianya diri ini andai kau tahu bertapa aku amat menrindui dikau yang kini jauh di sebalik awan mendung ..

      Aku rindu pada cahaya terangmu .. Aku rindu pada bisikan rindumu .. Aku rindu pada kecantikanmu .. Mengapa dikau tidak menjelma disaat aku ingin butuhkan kau ? 

     Aku hanya ingin menenangkan fikiranku .. Aku selalu menlihat dikau dari bawah langit .. Disaat aku merinduimu , aku akan berbuat sedemikian .. Hanya ingin kau tahu bertapa aku amat merinduimu wahai Bulan ..
     Muncul lah dikau , menjelma lah dikau diatas sana .. Dan pertemukanlah aku dengan orang yang aku cintai .. Wahai Sang Bulan , kau bisikan lah rinduku padanya .. Terangilah cahayamu kepadanya pabila aku merinduinya ..

    Dan hanya ingin dirinya tahu , bahawa aku disini amat merinduinya walaupun ianya jauh dari sudut mata .. Kau sebarkanlah cahayamu ke arahnya agar dia tahu bertapa aku amat merinduinya ..


CREDIT :: SANG STORY MORRY


Like If You Like My Entry

1 comment:

  1. Terbaekkkkkkkkkkkkkk lha nina ! xmau tnya sja komenn

    ReplyDelete

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*