Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Saturday 17 December 2011

HATEYOUFUCKINGDAMNMUCH (!)


     Fana .. Hanya itulah perkataan yang tepat apabila berbicara soal cinta (!) Cinta itu segalanya indah tapi ramai jua yang merasai pahitnya cinta .. Seperti aku .. Malam ini , malam yang mengecewakan , hinggakan air mata aku jatuh .. Tak dapat aku menahan lagi dengan apa yang telah berlaku .. Sumpah , menyesal gila buka FB balik .. Kalau tahu akan sakit hati macam ini , aku tak mungkin lagi buka FB .. Bodohnya aku ..

     Lepas baca status Dia dari FB tadi , aku hanya mampu menahan air mata dari keluar .. Kenapa aku percaya Dia (?) Kenapa aku bodoh sangat (!) Aku sayang Dia , sanggup Dia buat semua ini .. Kalau aku tahu semua ini sementara saja , aku tak akan terima lamaran dari SI DIA dahulu .. Salah aku , aku terima Dia begitu awal dan terlampau ikutkan hati sampaikan aku sendiri yang di kecewakan olehnya (!)

     Semua manusia sama saja (!) Lelaki & perempuan & lessy & penk & tom & gay , semua tak ada bezanya (!) Aku mudah percaya someone , aku mudah sayang someone (!) Salah aku juga , terlalu percaya dan sayang Dia .. Kata-kata yang diungkap dari bibirnya selama ini hanyalah tipu semata-mata :'/ Dan di sebabkan itulah jiwa aku terseksa dengan kemanisan madu yang diolah darinya ..

     Mulai esok , tak ada lagi text dari aku .. Semua ini , aku dah dapat agak dulu tapi di nafikan olehnya .. Fine , aku pecaya Dia .. Tak nak gaduh dengan Dia , tapi apa yang aku dapat (?) Hanya penipuan yang aku dapat .. If Dia still sayangkan -***- , tak perlu mengaku yang Dia sayangkan aku (!) Aku benci PENIPU macam Dia (!)

     Kebencian perlu ada dalam diri aku , aku akan benci Dia (!) Mungkin dengan cara ini aku akan dapat lupakan Dia .. Aku akan buang kenangan-kenangan Dia dari ingatan aku .. Aku akan cuba walaupun pahit .. Dan aku tak akan lupa perbuatan Dia ke atas diri ini ..


NOTA KAKI :: Aku menyesal kenal dengan kau , kau tak macam apa yang aku harapkan (!) Aku akan lupakan kau dari ingatan aku (!) And thanks banyak-banyak sebab dah buat hati aku kecewa :') Aku hargai kedatangan kau dalam hidup aku , biarpun semua itu FAKE semata-mata , tapi aku tetap bahagia if kau ada disamping aku dulu .. Puaslah kau kan , buat hidup aku macam ni (!) Thanks sekali lagi telah bahagiakan aku dengan PENIPUAN kau (!)
HATEYOUFUCKINGDAMNMUCH (!)


Like If You Like My Entry

3 comments:

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*