Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Tuesday 5 June 2012

Alhamdulillah (:


     Alhamdulillah , syukur sangat aku masih bernyawa .. Sebelum tu , takziah kepada keluarga Yasmin Eusoffe , semoga rohnya tenang disana .. Al-Fatihah .. Actually , aku sebenarnya tidak mengenali arwah .. Hanya terdengar khabar yang menyatakan arwah telah meninggal  .. 


     Arwah sangat comel .. Berasal dari Georgetown (Pulau Pinang) , menetap di Langkawi , berumur dalam lingkuhan 17 tahun (2012) .. Seorang yang periang , tidak suka perkara yang remeh temeh , suka berkawan , open-minded , pendiam pada mulanya berkawan , pemain piano , catur , arimathical , cheerleader .. Fizikalnya , arwah seorang penulis novel , arwah berdarah kacukan melayu-inggeris .. Arwah sangat comel ..

     Even aku tak pernah jumpa or tengok arwah .. Tapi bila aku terjah blog arwah , ianya memberi kesan yang amat mendalam .. Aku rasa sebak and hanya mampu menahan diri daripada menangis .. Aku tak tahu kenapa aku sedih sangat even masuk blog arwah .. Arwah pandai berkata-kata .. Aku ada link blog and nama FB arwah .. Tapi tak nak orang awam tahu , bagi sesiapa yang tahu account blog , twitter , tumblr , fb arwah silalah padam .. Kesian arwah dekat sana .. Semoga ALLAH mencucuri rahmat ke atas roh arwah .. My ALLAH bless you ..

     Hermm , hati aku mudah tersentuh .. Ya ALLAH , ya Tuhan ku .. Kau panjangkan lah um0r hambaMu ini .. Hurmm .. Okey , now berbalik balik dari title tadi .. Alhamdulillah .. Din bagitahu semua student KV (Kolej Vokasional) yang mengambil kos elektrik , semuanya lulus .. Syukur sangat-sangat .. Hati aku rasa tenang even dengar Din cakap macam tuh .. Herrm ..


     Ba baru sampai rumah , beli pulak buah DURIAN ! Memang aku jadi manusia number satu yang pangkah DURIAN habis-habisan lah   ! Makaiiii .. Beli punyoloh (punyalah) banyak .. Tak kan lah setiap kali pergi ke dapur , aku kena tutup hidung ? Omaigooddd  !! Serrr baq hang ** Ba .. Simpatilah kat Nor .. Tahukan Nor tak suka + bau DURIAN .. "rasa macam nak cabut ja hidung ni"


     Dah seminggu aku tidor lewat , actually 3a.m .. Gila tak rock aku !! HAHA , sanggup habiskan masa depan screen tv semata-mata nak tengok movie hantu .. #Wengweng !
( Tanda # orang just guna dekat Twitter saja , aku pong gatal nak guna juga --' )


     



Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*