Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Wednesday 21 December 2011

Kacau Orang -,-

     Malam bloggers comel-comel & handsome-handsome belaka , *HEHE* .. Jam menunjuk kan pukul 1:00 AM , dan aku still lagi luangkan masa dengan blog tercinta ni ;D

     Tujuan aku update blog pepagi buta ni hanyalah suka suki perjalanan hidupku ^^ "wah , ayat apa yang aku merepek makan kerepek pepagi buta ni (?) sengal saja -,-" Hee ~

     Tadi text dengan dia .. Dia cakap benda yang aku tak berapa minat =,= memang benci sangat-sangat >,< Then terus aku jadi tak ada mood nak text dengan dia .. Aku saja cakap aku nak tidur padahal tak boleh tidur , takut pikir pasal besok -,-

     Then dengan keadaan yang membosankan , aku capai phone kacau orang pepagi buta ni ;DD *HOHO* , jahatnya aku .. Hee ~ Aku kacau ayoi & apis & echa & abg erfie & muiz & danial & akram & ain & muaz & zahir dan tak lupa juga pada mr cadbury , *HOHO* ..

     Yang lucunya , aku tak tahu pun betul ke tak itu dia . Aku main call ja , no yang tak kenal pun jadi mangsa aku pepagi buta ni .. *HAHA* apalah ..

     Aku just buat mizcal saja dekat mr cadbury tu , tak tahu tu dia ke tak .. Then dia text .. *BHAHA* , lawak gila (!) Dia cakap macam ni Spe nieyh . Call aq sat . Xde kedit nieyh . *HAHA* , yang lawaknya aku call dia guna no adik aku -,- "adik aku jadi mangsa" tak berani call no aku ..

     No yang layan kegilaan aku > Echa & Ayoi & Zahir & Mr Cadbury & Apis < *HAHA* , no yang tak kenal tu diaorang tak balas balik mizcal dari aku -,- "sengal ja kan" yelah , maybe diaorang tengah buat tahik mata pepagi buta ni .. Hee ~  Sempat lagi aku kan .. Biar ja lah ..

     Adik aku ni dari tadi kerja dia membebel ja tahu .. Ajak aku masuk tidur bagai , kononnya tak tahan mengantuklah , apalah .. Cuba lappy ni dapat dekat dia , mampuslah sampai besok pun tak apa tunggu , aiyahh >,< Kacau betul lah minah sorang ni -,-

Tak apa , janji aku happy ;)) Nitex bloggers ..



Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*