Nur Amanina Bte Mohd Naeem

ღ Campakkan Segala Isi Hati Kad Sini ღ:
LOVE LIKE BLOG'S , SOMETIMES YOU FOLLOW SOMEONE WHO DOESN'T FOLLOW YOU AND GET HURT WHEN SOMEONE UNFOLLOW YOU





Friday 30 December 2011

IKAN ^_^



Hari ni aku memang kekeringan idea "blur kejap -.-" Idea hilang tak tahu nak story pasal apa hari ni .. Tapi lepas-lepas belek ikan terus idea tu datang c]: *HOHO* .. Korang minat ikan tak (?) Aku minat sangat >.< Nampak comel ja kan bila tengok ekor dia .. *HIHI* , suka suka suka ;) Entri hari ni IKAN :D Kenapa dengan ikan (?) *HUHU* , sebelum tu nak tanya ada sesiapa yang tak suka ikan (?) Kalau ada korang boleh belah dari sini , "sopannya bahasa aku :P" *HAHA* , tak adalah .. Gurau saja ;D senyum sikit .. *HEHE* Korang minat ikan apa ekh (?) Aku minat ikan pelaga ^^ tahukah ikan yang aku maksudkan ni (?)

Tengok Picture Dekat Bawah Ni













 Cantik kan .. *HUHU* , korang suka yang mana (?) Cepat pilih , free saja ni =..= *BHAHA* , Jeles gila tengok >.< Kalau boleh , aku nak yang warna merah , atas sekali tu .. *HOHO* , persoalannya siapa sayang dekat aku (?) Cepat angkat kaki ** Hee ~ awak sayang dekat saya tak (?) Mesti sayangkan .. *HEHE* , kalau sayang tu tolonglah belikan untuk saya sekor*HIHI* .. Apa-apa pun aku tetap nak bodek ba suruh belikan ;)) "*HAHA* , tak cukup satu -.-" Kboi ^^

Like If You Like My Entry

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sini-sini , jum comment entri Nieyna ..
*HIKH0K*